loading...
army.special.for
sami بازدید : 14 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (1)
آپلود عکس" border="0">

M9 آمریکایی قیمتی معادل 280 دلار دارد. Sig Sauer P226 قیمتی معادل 340 دلار دارد. Glock قیمتی معادل 350 دلار دارد. حال با این تفاسیر به نظر شما قیمت یک قبضه USP چقدر است ؟؟؟؟؟؟؟؟ 

690 دلار در مدل استاندارد. قیمتی تقریبا دو برابر تپانچه های هم رده خود. همین قیمت بالای این اسلحه سبب شده است که این تپانچه فقط در نیروهای ویژه کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال در ایالات متحده نیروهای USMC از تپانچه M9 استفاده می کنند اما نیروهای ویژه USMC از مارک 23 استفاده می کنند. عربستان سعودی هم که از تپانچه M9 در ارتش خود استفاده می کند، برای نیروهای ویژه خود از تپانچه USP استفاده میکند. 

sami بازدید : 271 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آپلود عکس" border="0">

عملیات Red Wings (بالهای سرخ):

پر تلفات ترین عملیات سیلزها:

اواخر ژوین تا اواسط جولای 2005، در 20 کیلومتری غرب اسد‌اباد مرکز استان کونار، در کوهستان‌های سوتالو سار (Sawtalo Sar)، گروهی مشترک از نیوی سیلز ها و 160ام عملیات های ویژه‌ی ارتش امریکا عملیاتی را برای مبارزه و از بین بردن گروه‌های شبه نظامی منطقه و تامین امنیت منطقه برای انتخابات پارلمانی که در سپتامبر همان سال برگذار میشد، اعزام شدند.
یکی از گروه‌های شبه نظامی، گروه شخصی به نام احمد شاه بود که یک گروه کوچک را راه‌اندازی کرده بود، که با

sami بازدید : 14 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آپلود عکس" border="0">

سوخو 15 در سپتامبر 1983 در حاليكه شوروي مشغول برگزاري مانور دريائي بزرگي در آبهاي ساخالين بود يك فروند 747 كره جنوبي را با 246 مسافر و 23 خدمه به كام مرگ فرستاد. روسها معتقدند كه 747 از كريدور پروازي خارج شده و مشغول جاسوسي بود و به شليكهاي هشدار خلبانان سوخو 15 توجهي نكرده بود. به هر حال اين حادثه بحراني عجيب در روابط شوروي با بسياري از كشورها بوجود آورد ، حادثه اي كه نوك پيكان آن متوجه جت شكاري سوخو-15 بود... 

sami بازدید : 92 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آپلود عکس" border="0">

FAKE or REAL ???

با توجه به این که در ده 60 میلادی فوتو شاپ وجود نداشته این تصویر واقعیست یا ساختگی؟؟؟

در سال 1965 خلبان روس ولنتاین پریوالف با میگ - 17 از زیر پلی واقع در رود \" اُب\" در غرب سیبری پرواز میکند


Mig-17 Flies Under Bridge in Ob river.
On June 4, 1965 
the Russian pilot Velentin Privalov Flew underneath the Bridge over the Ob River in west Siberia , Russia.
(considering , there was no photoshope around sixties)

sami بازدید : 465 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آپلود عکس" border="0">

SA 321 Super Frelon

هلیکوپتر سوپر فریلون (Super Frelon) یک بالگرد ترابری سنگین تک موتوره می باشد که در فرانسه توسط شرکت ایرواسپشال طراحی و ساخته شد و در چین نیز با نام Z-8 تولید می گردد. فریلون در فرانسوی به معنای زنبور سرخ میباشد.
این پرنده در دو نوع نظامی و غیر نظامی طراحی و تولید شده است که نمونه نظامی آن دارای سه نوع ترابری سنگین ، عملیات ضد زیر دریایی(ASW) و ضد کشتی می باشد. این بالگرد بعد از تحویل به ارتش فرانسه به

sami بازدید : 15 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آپلود عکس" border="0">

ساعت یک بامداد 17 زانویه سال 1991 هشت فروند بالگرد آپاچی از یگان هوانیروز آمریکا واقع در غرب عربستان سعودی ، رهسپار ماموریت شدند. هدف اصلی عملیات انهدام دو ایستگاه راداری مهم عراق در فاصله 56 کیلومتری بود . گروه به دو تیم چهارتایی تقسیم شده بود و به مدت 90 ئقیقه در سکوت کامل رادیویی و ارتفاع پایین به پرواز در آمد . درست در ساعت 2:38 بامداد بالگردهای آپاچی 28 موشک هلفایر به سمت دو ایستگاه راداری شلیک کردند که به انهدام آنها منجر شد .و کریدوری (منطقه بدون پوشش رادار) به پهنای 32 کیلومتر ایجاد کرد . 4.5 ساعت بعد عملیا طوفان صحرا آغاز شد و بیش از صد فروند هواپیما شروع به حرکت بر فراز عراق کردند . این عملیت نخستین عملیاتی شناخته شد که در آن موشک هلفایر به کار رفته بود .

هلفایر سامانه موشک هوا به زمینی است که قدرت و دقت تخریب بالایی دارد و می تواند برای انهدام اهداف بزرگ و سنگین در حملات هوایی مورد استفاده قرار گیرد . این موشک می تواند از بالگردهای مختلفی چون آپاچی وسوپر کبرا و QYUH-60 شلیک شوند .

sami بازدید : 17 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آپلود عکس" border="0">


قسمت چهارم:

هواپیمای P-3 Orion
لاکهید پی-۳ اوریون هواپیمای گشتی دریایی ساخت شرکت لاکهید آمریکا است که توسط نیروی دریایی بسیاری از کشورهای جهان استفاده می‌شود. از سال ۱۹۶۲ تاکنون از این هواپیما به عنوان گشت دریایی، هواپیمای اکتشافی، هواپیمای جنگی ضد کشتی، و هواپیمای جنگی ضد زیردریایی استفاده می‌شود.
پی-۳ از موفق‌ترین هواپیماهای نسل خود و از معدود هواپیماهای جنگی است که در کشور سازنده خود (آمریکا) پنجاه سال سابقه 

                                                              لطفا برای خواندن بقیه به ادامه مطلب تشریف بیاورید.

 

sami بازدید : 20 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آپلود عکس" border="0">

جنگنده F5EM ارتقا یافته برای برزیل مجهز به رادار جدیدی با توانایی حمل مخازن سوخت تطبیقی وشلیک موشک هدایت فعال راداری دربی بابرد 70 کیلومتر وکاکبیت مدرن مجهز به HUD وهوتاس ودونمایشگر رنگی دیجیتال وتوانایی سوخت گیری هوایی . در تصویر 
فانتوم جنگ افزارهای ویژه

sami بازدید : 35 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
آپلود عکس" border="0">

نبرد های سرنوشت ساز جنگ جهانی دوم:
نبرد هفدهم :

نبرد اوکیناوا:
نبرد اوکیناوا، با نام رمز عملیات آیسبرگ ۲ که در جزایر ریوکیو در اوکیناوا صورت گرفت بزرگترین عملیات آبی خاکی انجام شده در جنگ اقیانوس آرام در جنگ جهانی دوم بود که از اواخر مارس تا ژوئن ۱۹۴۵ ادامه داشت. این نبرد در انگلیسی به نام طوفان فولادی هم شناخته می‌شودو همچنین تتسو نو آمه (به لاتین: tetsu no ame) به معنی باران فولاد یا تتشو نو بوفو به معنی تندباد فولاد در زبان ژاپنی. این اسامی به خشونت نبرد، سنگینی آتش متبادل شده و تعداد فراوان کشتی‌ها و خودروهای زرهی شرکت کننده در حمله از سوی متفقین اشاره دارد. اوکیناوا جمعیتی زیاد داشت که بالغ بر ۱۵۰٬۰۰۰ نفر آنها در زمان نبرد کشته شدند. متفقین قصد استفاده از اوکیناوا به

 

                                                            لطفا برای خواندن بقیه به ادامه مطلب تشریف بیاورید.

                                                   

sami بازدید : 33 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)
آپلود عکس" border="0">

بمب افکن FB22 ساخت یک بمب افکن بر اساس یک جنگنده 
اساس این بمب افکن همون جنگنده رپتوره ولی با حذف دم وبال دلتا شکل بدنه ای بزرگتر از اف 22 این بمب افکن بجای موتورهای اف119 از موتروهای پرت اند ویتنی اف135 که روی جنگنده اف 35 استفاده میشه ویا موتور قدرتمندتر جنرال الکتریک اف 136 استفاده خواهد کرد دلیل طراحی این بمب افکن بر میگرده به نیازهای جدید ارتش آمریکا برای یک بمب افکن که بمبرهای فعلی ارتش آمریکا مثل بی1. بی 2 وبی52 نمیتونن برآورده کنن نیازبه بمب افکنی که خیلی سریعتر وبالاتر از هر بمب افکنی بتونه پرواز کنه طرح تبدیل یک جنگنده به بمب افکن اولین بار در سال 1982 کلید خورد باطرح اف 16 XL که البته این طرح موفق نبود اما اینطور که بنظر میرسه سرنوشت این طرح احتمال داهر متفاوت باشه این طرح چیزی شبیه به سوخو 34 هم میتونه باشه ولی در سطحی متفاوت اف بی 22 میتونه دریک پرواز تا 24 مبب هدایت ماهواره ای کم ضخامت با دقتی نزدیک به 90 ٪ رو حمل کنه که توان بی نظیریه.
اف بی 22 به رادارهای بسیار پیشرفته ای مجهز خواهد شد که میتونه تمام اهداف رو در فاصله ای حدود 180 تا 200 کیلومتر بطور کامل شناسایی کنه وهمچنین سامانه پیشرفته ای در دماغه داره که حساسیتشو خیلی بیشتر میکنه. احتمال داره طرح جنگنده رادارگیز نسل 5 چین یعنی جی 20 که یک جنگنده بال دلتا در کلاس سنگین وبزرگتر از اف 22 وپکفاست هم چیزی شبیه به این باشه وجی 31 شکاری نسل 5 چینیها باشه سرنوشت این طرح بدرستی مشخص نیست وممکنه بحران اقتصادی وهزینه های بالای اف 35 واف22 باعث کنسل شدن این طرح باشه یا باارتقای بمب افکنهای قدیمیتر وادامه طرح بی 3 این طرح لغوبشه فانتوم جنگ افزارهای ویژه

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 305
  • بازدید کلی : 4,491